تبلیغات
مهندسی برق - معرفی پژو 3008
 
مهندسی برق
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : سعید رحمانی
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

زمستان امسال نمونه ترکیبی ۳۰۰۸ پژو وارد بازار اروپا خواهد شد، قیمت پایین گازوییل در اروپا می‌تواند قیمت بالای خرید را به خوبی مستهلک کند.

پژو

سال آینده میلادی دو خودروساز اروپایی پژو و مرسدس بنز اولین خودروهای ترکیبی دیزلی را وارد بازار اروپا خواهند کرد. زمان ورود ۳۰۰۸Hybrid4 متعلق به پژو بهار آینده پیش‌بینی شده، اما اتومبیل ترکیبی E 300 محصول مرسدس بنز که از فناوری بلوتک برای کاهش گاز اکسیدنیتروژن در موتورهای دیزلی استفاده خواهد کرد، پاییز یا زمستان آینده وارد بازار خواهد شد.

زمستان امسال نمونه ترکیبی ۳۰۰۸ پژو وارد بازار اروپا خواهد شد، قیمت پایین گازوییل در اروپا می‌تواند قیمت بالای خرید را به خوبی مستهلک کند.

پژو

سال آینده میلادی دو خودروساز اروپایی پژو و مرسدس بنز اولین خودروهای ترکیبی دیزلی را وارد بازار اروپا خواهند کرد. زمان ورود ۳۰۰۸Hybrid4 متعلق به پژو بهار آینده پیش‌بینی شده، اما اتومبیل ترکیبی E 300 محصول مرسدس بنز که از فناوری بلوتک برای کاهش گاز اکسیدنیتروژن در موتورهای دیزلی استفاده خواهد کرد، پاییز یا زمستان آینده وارد بازار خواهد شد.

حجم مصرف سوخت موتورهاى دیزلی نزدیک به ۳۰درصد کمتر از موتورهاى بنزینى است اما خودروسازان به دلیل هزینه بالاتر ساخت موتورهای دیزلی چندان راغب به استفاده از آنها در خودروهای شخصی نیستند. به طور متوسط برای هر موتور دیزلی بیش از ۱۵۰۰ دلار به قیمت خودرو اضافه خواهد شد

اما اولین خودروهای ترکیبی دیزلی وارد بازار اروپا خواهند شد. چرا که گازوئیل به دلیل قیمت بالای سوخت در این منطقه بسیار به صرفه است و هزینه‌های اولیه به سرعت جبران خواهند شد اما در آمریکا سوخت ارزان است و خرید این خودروها هنوز توجیه اقتصادی چندانی ندارد.

مدل ۳۰۰۸ پژو با موتور دیزلی حدود ۲۸هزار دلار قیمت دارد.

مطابق آزمایش‌ها در شرایط استاندارد اروپا خودروی ترکیبی تازه پژو در هر ۱۰۰کیلومتر تنها ۳٫۸ لیتر سوخت مصرف می‌کند.

پژو

موتور خودروهای دیزلی برای ترکیبی‌شدن به تغییرات اندکی نیاز دارد. در مقایسه با نمونه‌های بنزینی استارتر قوی‌تری لازم است و به تجهیزات اضافی برای کاهش انتشار گاز دی‌اکسید‌کربن نیاز خواهیم داشت. پژو برای این خودروی تازه microhybrids را طراحی کرده که مجموعه‌ای از استارترهای قوی‌تر و باتری‌های اضافه برای استفاده بهینه از فناوری ترکیبی است.






نوع مطلب : علمی، 
برچسب ها :

       نظرات
یکشنبه 8 اسفند 1389
سعید رحمانی